Přehled dotací statutárního města Brna

Marek Loskot

Marek Loskot

Audiovize

Během studia filmu v roce 2007 si založil vlastní malé audiovizuální studio FILMOCHOD s jedním ze svých spolužáků. Brzy se dozvěděl, že být v reklamě a marketingu v postkomunistické zemi je peklo. Každý si myslel, že je odborník na vytváření nejlepších vizuálů a scénářů pro vlastní reklamu. Po šesti letech potřeboval přestávku, a tak se vrátil na Masarykovu univerzitu, aby koordinoval velký evropský program, který pomáhá dostat studenty z filmových studií do filmového průmyslu. Proběhlo více než 160 stáží u filmu, například Dítě číslo 44 nebo seriál Tři mušketýři z dílny BBC. Jeden z jejich studentů byl dokonce nominován na Zlatý glóbus. Díky tomuto projektu byl představen generálnímu řediteli českého filmového fondu, který ho zde 5 let držel, aby vybudoval novou moderní instituci na podporu českých filmů a celého filmového průmyslu. Během této doby také založil Boardcubator, kde navrhují deskové hry. Během několika posledních let se specializuje na crowdfunding. Tři z jeho kampaní se dostaly na první desítku nejlépe financovaných českých crowdfundingových kampaní podle žebříčku Forbes, z nichž jedna byla kampaň za nejnovější film Jana Švankmajera Hmyz. S filmovou produkční společností Bionaut úzce spolupracuje od roku 2018. Jako marketingový specialista vyjednal založení nezávislého regionálního filmového fondu, kde je členem výboru.